Contact rapid

Fă-ți o programare

Acest site este protejat de reCAPTCHA și Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile Google se aplică.

Parodontologie

Experiența acumulată în cei 20 de ani de practică ne permite să afirmăm că boala parodontală poate fi oprită și chiar tratată. Te așteptăm în clinica stomatologică GRANDISDENTAL din Brașov pentru a stabili un plan de tratament individualizat. Ține minte! Atunci când boala parodontală este prea avansată, poate fi prea târziu pentru vindecare.

Cauzele bolii parodontale

Cauza apariției bolii parodontale implică o interacțiune dintre biofilmul dentar (microorganismele patogene) din cavitatea bucală și imunitatea-gazdă, care este influențată de 3 factori: psiho-somatici, patogeni și toxine. Disfuncția în mecanismul de răspuns al organismului la inflamație duce la apariția unui proces inflamator cronic autoimun, care, drept rezultat, duce la distrugerea progresivă a țesuturilor parodontale.

Conexiunea dintre sănătatea cavității orale și sănătatea întregului corp

Conexiunea gură-corp este poarta către sănătatea întregului corp și ne spune cum bolile dinților afectează întregul corp, și vice-versa. Microbiomul uman începe în gură și continua prin sistemul digestiv, astfel bacteriile din sistemul digestiv pot afecta sănătatea dinților. Biofilmul dentar sau placa bacteriană se numără printre cauzele bolii parodontale. Neîndepărtat la timp, biofilmul dentar este responsabil de producerea de gingivite sau parodontite. Răspunsul imun al organismului în această boală afectează unul sau mai multe dintre țesuturile parodontale: osul alveolar, ligamentul parodontal, cementul și gingiile, ceea ce duce la distrugerea lor și apariția mobilității dentare. Parodontita netratată va duce, în final, la pierderea dinților și poate crește riscul de accident vascular cerebral, atac de cord și alte probleme majore de sănătate.

Printre principalii factori care conduc la creșterea numărului de persoane afectate de boala parodontală sunt: carențele nutriționale, diabetul, fumatul, modificările hormonale și osteoporoza. Alte interacțiuni potențiale implică bolile metabolice, bolile cardiovasculare și factorii psihosomatici.

Ozonoterapia, forma de tratament a parodontitei marginale

Folosim terapii inovatoare pentru a îmbunătăți starea parodonțiului și pentru a grăbi vindecarea bolii parodontale. Ozonoterapia este folosită în tratamentul parodontitei de peste 20 de ani, de dr. Andrei Pîrgari, doctor în științe medicale, timp în care s-au observat și demonstrat beneficiile ei în oprirea evoluției parodontitei și a întregului proces inflamator. La clinica stomatologică GRANDISDENTAL din Brașov abordăm tratamentul parodontitei în mod complex, astfel pe lângă terapiile bio-oxidative, combinăm tehnologii de regenerare tisulară și corectare a carențelor nutriționale pentru a opri și repara efectele acestei boli.

Care sunt procedurile de profilaxie parodontală recomandate de GRANDISDENTAL?

• Periajul corect după fiecare masă sau cel puțin de două ori pe zi
    • Folosirea aței dentare și a dușului bucal
    • Controlul periodic, la fiecare 4-6 luni
    • Proceduri de igienizare dentară profesională (Guided Biofilm Therapy)
    • Alimentație sănătoasă și corectarea carențelor de vitamine sau minerale

Alte tehnologii folosite de GRANDISDENTAL în tratamentul parodontitei

Pentru fiecare pacient se stabilește un plan de tratament în funcție de cât de avansată este boala parodontală, de existența altor afecțiuni ale organismului, dar și de dorințele pacientului de a combina mai multe terapii. Tratamentul dentar este personalizat și vizează obținerea celor mai bune rezultate pentru fiecare pacient în parte.

1. Tratamentul ghidat al plăcii bacteriene (GBT)

Acest tratament combină tehnici de curățare și igienizare într-un mod minim invaziv, blând și eficient în același timp. Este recomandat pentru managementul plăcii bacteriene.

2. Identificarea și corectarea carențelor nutriționale

Scanarea celulară (Zell Screening) permite măsurarea bio-disponibilității mineralelor, a oligolementelor și a metalelor grele la nivelul celulei, non-ivaziv, în doar 30 de secunde. Pentru a corecta carențele nutriționale dobândite ca urmare a unei alimentații sărace în nutrienţi, elaborăm planuri individualizate nutriționale și protocoale de administrare a suplimentelor alimentare necesare corpului, stimulând astfel propriile procesele de vindecare la nivel celular.

3. Chirurgia parodontală regenerativă

Regenerarea ghidată a țesuturilor parodontale permite pacienților să revină la o viață normală și are drept rezultat păstrarea dinților naturali. Folosirea tehnicii A-PRF permite stimularea zonei afectate și grăbirea procesului de vindecare.

În clinica GRANDISDENTAL efectuăm tehnici de chirurgie parodontală și folosim materiale bio-compatibile care ajută la regenerarea osoasă și la o vindecare rapidă.

Programează-te pentru un consult personalizat

POARTĂ-ȚI ZÂMBETUL CU ÎNCREDERE!
    Quick Contact Icon
    Back top icon